عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

توسعه مسائل بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و دارویی ایران و قرقیزستان

توسعه مسائل بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و دارویی ایران و قرقیزستان

دکتر دانایی رئیس دانشگاه: مسائل بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و دارویی ایران و قرقیزستان توسعه خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ پیگیری تفاهم نامه های همکاری و ملاقات با معاون وزیر بهداشت و رئیس آکادمی علوم پزشکی قرقیزستان دستاورد روز دوم سفر هیئت اعزامی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به قرقیزستان بود.

دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در دومین روز سفر خود به کشور قرقیزستان با معاون وزیر بهداشت این کشور دیدار و پیرامون مسائل بهداشتی و درمانی گفت و گو کرد.

دکتر دانایی رئیس دانشگاه در این دیدار ابراز امیدواری نمود: امیدوارم این نشست ها به توسعه همکاری ایران و قرقیزستان در حوزه های بهداشتی و درمانی سرعت بیشتری ببخشد.

معاون وزیر بهداشت قرقیزستان با استقبال از همکاریهای فیمابین حمایت خود را از اقدامات این دانشگاه در این حوزه به نمایندگی از ایران اعلام نمود.

همچنین دکتر دانایی در نشستی با مدیران دارویی وزارت بهداشت قرقیزستان در خصوص تعامل و همکاری دارویی وزارت بهداشت ایران و قرقیزستان و توسعه این همکاریها به گفت و گو پرداختند.

از دیگر برنامه ای روز دوم این سفر، بازدید دکتر دانایی رئیس دانشگاه از موزه علوم تشریح دانشگاه اسلاویان بود.

وی در این بازدید با رئیس آکادمی علوم پزشکی قرقیزستان دیدار و در خصوص پیگیری تفاهم نامه همکاری دو دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق تیم همراه، پس از بازدید از پلی کلینیک تخصصی بیشکک با رییس مرکز پزشکی اسلاویان دیدار و پیرامون نحوه مدیریت پلی کلینیک تخصصی بیشکک و پیگیری روند درمانی و دارویی مذاکره نمودند.

دکتر دانایی در ادامه برنامه های روز دوم از نمایشگاه توانمندی های اقتصادی، تجاری و نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان ایرانی در بیشکک نیز بازدید کرد.