عمومی | پژوهشگاه فضایی ایران

ارائه دستاوردهای پژوهشگاه فضایی ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی هوافضا کیش

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوافضای کیش در روز دوشنبه پنجم آذر ماه با حضور آقای دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

بنا به این گزارش، در این رویداد فضایی که از تاریخ‌ ۵ تا ۸ آذر ماه سال جاری در جزیره کیش در حال اجرا است، پیشروان و نقش‌آفرینان حوزه فضایی اعم از مراکز دانشگاهی، پژوهشی، بخش خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی  دستاوردهای خود را ارائه نموده‌اند.

در نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوافضای کیش، پژوهشگاه فضایی ایران نیز شرکت نموده و غرفه این پژوهشگاه میزبان بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بوده است. همچنین، مدیران، اساتید و پژوهشگران حوزه فضایی نیز از غرفه پژوهشگاه فضایی بازدید به عمل آوردند.

دکتر منوچهر منطقی، رئیس ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی از جمله بازدیدکنندگان غرفه پژوهشگاه بود.

در حاشیه این نمایشگاه ۲ پنل تخصصی با عنوان :۱) تجاری‌سازی فناوری و توسعه کسب و کارهای فضاپایه و ۲) همکاری‌های بین المللی برای توسعه و انتقال فناوری در مرکز همایش های بین الملل کیش برگزار شد.

در نشست دوم که با محوریت موضوع همکاری‌های بین الملل روز سه شنبه مورخ ۹۷/۹/۷ برگزار شد، دکتر طالب عبدالهی مدیر پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران سخنرانی نمود.