عمومی | دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه برگزیده یازدهمین جشنواره ملی حرکت

در این جشنواره که با حضور ۶۲۰ شرکت کننده و مهمان داخلی و خارجی در دانشگاه اصفهان برگزار شد، دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان دانشگاه برگزیده این دوره شناخته شد.

گروه دانشجویی مخترع دانشگاه صنعتی اصفهان، به دلیل اختراع فرآیند و ابزار کاهش آفلاتوکسین مواد غذایی مایع (شیر) به روش تثبیت میکروبی در بستر ثابت سرامیکی، شایسته تقدیر شناخته شد.

انجمن علمی مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان،رتبه اول در بخش فعالیت خلاقانه را به دلیل برگزاری مسابقه مهندسی خلاق کسب کرد و انجمن علمی مهندسی کشاورزی این دانشگاه نیز، رتبه سوم در بخش انجمن علمی برتر را به دست آورد.

همچنین در بخش انجمن علمی برتر، انجمن های علمی مهندسی نساجی و فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به عنوان انجمن های علمی شایسته تقدیر معرفی شدند.
انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان با برگزاری مسابقه شبیه سازی فرآیند، شایسته تقدیر شناخته شد و انجمن علمی مهندسی صنایع این دانشگاه نیز با انتشار "نشریه بهبود" عنوان شایسته تقدیر بخش نشریه یازدهمین جشنواره ملی حرکت را به دست آورد.

در بخش فعالیت خلاقانه نیز، "طرح هم اندیشی زاینده رود" از انجمن علمی منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.

گفتنی است: یازدهمین جشنواره ملی حرکت، با ارائه ۳۵۵ اثر از ۱۰۶ دانشگاه کشور با هدف افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی و حمایت و تشویق آن ها، شناسایی انجمن‌ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و انتقال تجربه فعالیت‌های علمی موفق، چهارم تا هفتم آذر ماه در دانشگاه اصفهان برگزار شد.