عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

چاپ ۱۰ مقاله در پایگاه استنادی جهان اسلام/تعلیم و تربیت، الگو و راهبرد اساسی تحقق جامعه اسلامی


دبیر برگزاری همایش ملی نماز، سلامت جسم و جان، سیری در سیره و فرهنگ رضوی گفت: ۲۵ مقاله از میان ۲۰۳ مقاله ارائه شده، برگزیده و تعداد ۱۰ مقاله پس از بررسی های دوباره جهت چاپ در پایگاه استنادی جهان اسلام( ISI ) عرضه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر محمد جواد فرح بخش ابراز داشت: امید داریم که تعداد ۴۵ مقاله جهت پوستر و چاپ در کتب های آموزشی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه همایش ملی نماز، سلامت جسم و جان، سیری در سیره و فرهنگ رضوی، رخداد عظیم فرهنگی و دینی در حوزه ی تعلیم و تربیت بوده است، ادامه داد: هم دلی، اتحاد و هم اندیشی در عرصه ی تعلیم و تربیت موجب ارتقا باورهای مذهبی، دینی و جلوگیری از ورود دشمن به عرصه تضعیف باورهای بنیادی اسلامی خواهد شد.

دبیر همایش ملی نماز از حضور یک هزار و ۷۰ شرکت کننده در این همایش خبر داد و تصریح کرد: ترویج آموزه های رضوی با برگزاری همایش های ملی و کنگره های مستمر، محقق می گردد.

وی نقش پژوهشگران را در اعتلای فضای معنوی و تحکیم باورهای دینی بی بدیع عنوان و اضافه کرد: برگزاری همایش طب در فرهنگ رضوی از برنامه های آتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.

دکتر فرح بخش با بیان اینکه سه نوع گواهی برای شرکت کنندگان، داوران و اعضای پنل ارایه می شود، افزود: این گواهی ها دارای امتیازات فرهنگیف پژوهشی و آموزشی خواهد بود.

در ادامه این همایش ۲۵ مقاله با موضوعات مختلف پیرامون نماز و تاثیرات آن بر جسم و جان در سیره ی رضوی ارائه شد که از بین این تعداد ۱۰ مقالهخ به عنوان مقاله برتر برگزیده خواهد شد.۶