عمومی | دانشگاه شهرکرد

اختتامیه جشنواره‌ درون دانشگاهی "رویش" در دانشگاه شهرکرد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد ، روزچهار شنبه ۷آذر ۱۳۹۷ یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی " رویش"دانشگاه شهرکرد با حضور دکتر سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد، دکتر کرامت الله سعیدی  سرپرست معاونت فرهنگی- اجتماعی دانشگاه و جمعی از دانشجویان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

دکترکرامت ا... سعیدی در اختتامیه این جشنواره ضمن خیر مقدم و تشکر از ریاست دانشگاه برای حمایت  از جشنواره های دانشجویی وتقدیر از دانشجویان در برگزاری جشنواره گفت: جشنواره رویش با شور و نشاط دانشجویی برگزار شد و کانون ها دانشجویی نیز فعالیت های خوبی داشته اند.

سرپرست معاونت فرهنگی- اجتماعی، هدف از برگزاری این جشنواره را نهادینه کردن و هویت بخشی به کانون های دانشگاه، شناسایی استعدادهای برتر و تاکید بر توانمندی دانشجویان و حمایت از فعالیت دانشجویان عنوان کرد.

شایان ذکر است، این جشنواره با حضور کانونهای فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه شهرکرد  درقالب ۱۴ غرفه، جهت نمایش دست آوردهای دانشجویی و ارائه آخرین دستآوردها و فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی  دانشجویان از ۵ تا ۷ آذر برگزار شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدا لوح از غرفه ها و کانونهای فرهنگی، هنری و اجتماعی برتر تقدیر شد و  برگزیدگان به دبیرخانه جشنواره ملى رویش معرفی می شوند.