عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

نخستین رویداد ملی کارآفرینی (استارتاپی) تغذیه سالم در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است

وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین استارتاپ ویکند تغذیه سالم از هفتم لغایت نهم آذرماه در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وب دا؛ دکتر سید کمال صولتی افزود: این استارتاپ با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مرکز رشد فناوری سلامت علوم پزشکی شهرکرد و پارک علم و فناوری استان با حضور معاون دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونین تحقیقات و فناوری و دانشجویانی از دانشگاه های علوم پزشکی قطب ۷ کشور شامل: دانشگاه علوم پزشکی یزد، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مدت سه روز در سالن همایش های ابن سینای مجتمع رحمتیه در حال برگزاری است.
وی، محورهای این رویداد را شامل: مواد افزودنی سنتیک و اهمیت استفاده از افزودنی های طبیعی، نهادهای کشاورزی (سموم ، کودها، آلاینده های میکروبی و شیمیایی)، امنیت غذایی، اصلاح الگوی مصرف غذایی، کشاورزی ارگانیک، محصولات حلال در صنعت غذایی،‌  شیوه های بازاریابی نوین در حوزه مواد غذایی، کنترل کیفیت و استانداردسازی در تولید غذای سالم، کشاورزی سالم در جهت تولید غذای سالم، ارائه شیوه های نوین در تولید غذای سالم و سایر محورهای مرتبط با تغذیه سالم عنوان کرد.
وی اظهار داشت: در این رویداد ضمن بهره مندی از سخنرانی اساتید فرهیخته در حوزه تحقیقات و فناوری و متخصصین امر، ایده های برتر توسط کارآفرینان برتر کشوری ارائه و کارگاه های تخصصی در این زمینه برگزار می شود.
دکتر صولتی از معرفی محصولات سلامت محور در حاشیه این استارتاپ خبر داد و افزود: این رویداد روز جمعه، نهم آذرماه با اعلام اسامی تیم های برگزیده و اهدای جوایز و تقدیر از مسئولین به کار خود پایان می دهد.
به گفته وی، به گروه های برگزیده، تندیس رویداد، لوح تقدیر و جوایز نقدی ارزنده اهدا و امتیاز استقرار در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و امتیاز استقرار در پارک علم و فناوری استان تعلق می گردد.