عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

پیام دکتر سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

دکتر سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی واحد، متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

« بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. » ( امام خمینی (ره) )

امروز، تفکر بسیجی به مدد دانش، بینش، نوآوری و خلاقیت توانسته است لحظه‌ها را شناسایی و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی در خدمت به اهداف والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشتاز باشد .

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی  جهت تجدید پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت روح الله و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم، او که در خاکی افلاکی به گستره تاریخ انسان در برابر تمامت استکبار قد علم کرد و پرچم خونین فتح را بر گلدسته‌های غریب مسجد لاله‌ها بر افراشت و او که ما را گفت: « بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.»

اینجانب هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل بویژه بسیجیان عرصه علم و دانش تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم .

دکتر سعید قاضی مغربی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری