عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و دفتر بسیج دانشگاه جامع علمی کاربردی جشن میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) همچنین میلاد فرخنده امام جعفر صادق (ع ) و گرامیداشت هفته وحدت شب در سالن ۹ دی ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بلندی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، ضمن ارائه مختصری از زندگی نامه امام رحمت و اشاره به مقام و منزلت پیامبر گرامی گفت: پیامبر خدا به عنوان الگوی کامل جهت حیات دنیوی و اخروی است و همچون نوری در ظلمت و تاریکی برای هدایت انسانها درخشید.

وی با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت میان مسلمانان افزود : درحال حاضر وظیفه علمای تشیع و تسنن بسیار حساس بوده و آنها باید در مسیر اسلام ناب محمدی حرکت کنند.

از دیگر برنامه‌های این جشن، اجرای موسیقی زنده توسط دکتر چنگیز حبیبیان خواننده مطرح کشور بود.

در ادامه دکتر حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، فرارسیدن ولادت پیامبر اکرم(ص) و تقارن آن با ولادت امام جعفرصادق (ع) را فرخنده دانسته و این ایام را تبریک و تهنیت گفتند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از همکاران بسیجی فعال دانشگاه جامع علمی کاربردی، به قید قرعه نیز جوایزی به شرکت کنندگان در جشن میلاد اهدا شد.