عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

اولین گردهمایی دانش آموختگان دکترای علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشکده پیراپزشکی



اولین گردهمایی دانش آموختگان دکترای علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مورخ ۲۳ آبان ۱۳۹۷ در دانشکده پیراپزشکی  به همت دانشکده پیراپزشکی و همکاری انجمن علمی دکترای علوم آزمایشگاهی برگزار شد.
در ابتدا این مراسم بعد از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید آقای دکتر احمد قره باغیان رئیس دانشکده پیراپزشکی سخنرانی نمود. دکتر قره باغیان ضمن خوش آمدگویی به اساتید و حضار به بیان گزارش اجمالی از وضعیت دانشکده در گذشته و حال از نظر امکانات آزمایشگاهی و زیرساختی پرداخت.
دکتر قره باغیان تاکید نمود تمامی هزینه های زیرساختی انجام شده از زمان تصدی ایشان تاکنون از بیرون از دانشگاه و از طرف خیرین بوده است.
وی در پایان سخنانش از زحمات انجمن علمی دانشجویی علوم آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی که با برگزاری این گردهمایی باعث شناخت و همفکری اساتید این رشته با دانشجویان شدند تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه این مراسم آقای دکتر صاحب الزمانی رئیس انجمن دکتری علوم آزمایشگاهی سخنرانی نمود.
دکتر صاحب الزمانی ضمن خیرمقدم به اساتید و تشکر از دانشجویان علوم آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی جهت برگزاری این مراسم بیان نمود که باعث تاسف است که اساتید بزرگ و به نام ما بعد از بازنشستگی مهاجرت می کنند و دیگر نمی توانیم از وجود و تجربیاتشان استفاده کنیم.
وی بیان نمود که از اساتیدی که در این رشته در دوره های طولانی و در شرایط سخت در مناطق محروم خدمت کرده اند باید تشکر و قدردانی شود.
رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی در قسمت دیگری از سخنان خود به بررسی مشکلات رشته علوم آزمایشگاهی پرداخت.
وی در پایان سخنان خود از اساتید این رشته درخواست نمود که هرگونه کمک مادی و معنوی که می توانند جهت زیرساخت سازی، امکانات آزمایشگاهی، مالی برای ارتقاء سطح علمی این دانشکده را انجام دهند.
شایان ذکر است در طول این گردهمایی برنامه های متنوعی مانند پخش کلیپ معرفی دانشکده، پخش کلیپ دانشکده پیراپزشکی در زمان های قدیم، اجرای موسیقی زنده، بیان مشکلات رشته علوم آزمایشگاهی توسط یکی از دانشجویان و یکی از اساتید همین رشته، اجرای استندآپ مرتبط با مشکلات رشته علوم آزمایشگاهی  تشکیل غرفه خیریه دلخند و تقدیر از اساتید به نام و پیشکسوت رشته علوم آزمایشگاهی بود.
در پایان این گردهمایی اساتید از آزمایشگاه ها و محل تحصیل خود بازدید به عمل آوردند و توسط دانشجویان این رشته هدیه ای به رسم یادبود به این عزیزان تقدیم گردید. در ضمن دانش آموختگان رشته دکترای علوم آزمایشگاهی دانشکده همکاری خود را به شکل نقدی و یا اهداء تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه جهت آموزش دانشجویان اعلام کردند.
انتهای پیام/