عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در کشور قرقیزستان

حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در کشور قرقیزستان

دکتر دانایی با مسئولین قرقیزستانی پیرامون مسائل آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی مذاکره کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه برای برقراری تعامل و برنامه های مشترک آموزشی بین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دانشگاه بین‌المللی قرقیزستان، با مسئولین دانشگاه قرقیزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر صفری مدیر امور بین الملل دانشگاه ضمن حضور در کشور قرقیزستان، با روزبهانی سفیر ایران در قرقیزستان و مسئولین دانشگاه بین‌المللی این کشور در راستای برقراری همکاری های مشترک و تعامل و برنامه های مشترک آموزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این دیدارها ضمن تشریح جایگاه آموزش و پژوهش در این دانشگاه، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دارای زیرساخت‌های مطلوب آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی است و با توجه به وجود  این زیرساخت‌ها، زمینه همکاری بین دو دانشگاه کاملاً فراهم می‌باشد.

دکتر دانایی با اشاره به این که دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان جزء دانشگاه های مطرح در سطح کشور است، گفت: دانشگاه بین‌المللی قرقیزستان تمایل دارد با این دانشگاه در زمینه های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی همکاری نماید و در این مسیر تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا زمینه همکاری‌های مشترک فراهم گردد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه همکاری فی ما بین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دانشگاه بین المللی قرقیزستان، بیان داشت: در راستای بین المللی سازی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسات متعددی با دانشگاه این کشور در زمینه های مختلف برگزار شده که امیدواریم نتایج این نشست ها به توسعه بیش از پیش این دانشگاه کمک نماید.