عمومی | سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران

دقت در مقاوم سازی مورد تاکید نماینده ولی در استان آذربایجان شرقی

رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حجت‌الاسلام دکتر سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار مهندس طوماری با اشاره به انتخاب اعضای جدید هیات مدیره سازمان افزود: اعضای جدید هیات مدیره سازمان مثل دوره های قبل تلاش خواهند نمود تا ارتقای جایگاه مهندسی استان و نیز افزایش سطح آگاهی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند و برنامه ها و دوره های لازم را کماکان برگزار خواهند نمود .
وی افزود: در این راستا علاوه بر همت و تلاش مهندسان، وجود مصالح استاندارد، مجریان ذیصلاح و کارگران ماهر ودارای صلاحیت، معماران تجربی و مهمتر از همه ارتقای فرهنگ عمومی مردم است و لازم است مردم به عنوان صاحبان اصلی سرمایه های ملی دقت و همکاری لازم در بهره مندی از خدمات مهندسی و افزایش عمر مفید ساختمان را هم در دوران ساخت و هم در دوران بهره برداری به عمل آورند.
وی در ادامه افزود: امیدواریم اشتغال مهندسین به عنوان قشر فرهیخته جامعه جزو دغدغه های مسئولین باشد و ما نیز در این زمینه تلاشهای لازم را بعمل می آوریم.
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز نیز ضمن تقدیر از حضور اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در دفترکار ایشان اظهار امیدواری کرد :که جامعه ی مهندسی استان درراستای انجام وظایف قانونی خود موفق باشند.
وی افزود: نظارت برخدمات مهندسین ناظر یکی از خواستهای مهم مردم و جامعه از شما مسئولین می باشد.
حجه الاسلام آل هاشم ادامه داد:  با توجه به زلزله خیز بودن استان و کشور و خطراتی که احاد مردم با آن مواجه هستند ازمهندسین عزیز انتظار می رود درمورد مقاوم سازی دقت لازم را داشته باشید.