عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۰

سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۰

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ؛ دکتر علی گوهری معاون درمان دانشگاه در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه بیان داشت: همان‌گونه که مستحضر هستید سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۰ از اردیبهشت ماه سال ۹۳ در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و افزایش رضایت مشتریان نظام سلامت از مراقبت­ های بهداشتی و درمانی مطلوب، حفظ شان و کرامت بیماران و در نهایت کاهش سهم مردم در پرداخت مستقیم هزینه های خدمات سلامت راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: این سامانه در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در تمامی ساعات شبانه روز، آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی از کلیه مراکز درمانی می باشد و دسترسی به این سامانه از طریق تلفن ثابت و همراه و بدون نیاز به پیش شماره امکان پذیر است.

دکتر علی گوهری گفت: اقشار مختلف مردم از جمله بیماران و مراجعین به بیمارستان ها، کلینیک های تخصصی و مراکز درمانی تابعه تحت نظارت از سامانه ۱۹۰ می توانند برای ثبت شکایات سرپائی از مطب ها، درمانگاه ها، پاراکلینیک ها، موسسات و دفاتر کار و همچنین در صورت بستری شدن از دریافت وجه نامتعارف، مراکز جراحی محدود و بیمارستان ها استفاده نمایند.