کشاورزی | دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

برگزاری جلسه مشترک با معاون محترم پژوهشی و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان

در جلسه‌ای که عصر روز شنبه مورخ ۲۶/‏۰۸/‏۹۷‬ در محل دفتر معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با حضور آقای دکتر خسروی‌پور معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه و آقای مهندس زنگنه‌منش معاونت محترم پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان تشکیل گردید، موضوع امکان ایجاد مرکز ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان ( SCD ) مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه آقای مهندس زنگنه‌منش ضمن اعلام اهداف تشکیل این مراکز در دانشگاه‌ها، اظهار امیدواری نمود بتوان با تشکیل این مراکز و ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان در طول دوره تحصیل، به موضوع اشتغال پایدار این عزیزان کمک نموده و فضای کسب و کار آنان را بهبود بخشید.

در ادامه آقای دکتر خسروی‌پور نیز ضمن بیان اهمیت موضوع کارآفرینی در دانشگاه و ایجاد انگیزه در میان دانشجویان جهت تصدی مشاغل مرتبط با رشته تخصصی خویش در آینده، اظهار امیدواری نمودند تاسیس این مرکز بتواند نیل به این اهداف را تسریع بخشد.

در این جلسه مقرر گردید ضمن تعیین مدیر مرکز مذکر و انتصاب وی، سایر فعالیت‌های مرتبط با تاسیس مرکز در اسرع وقت توسط ایشان صورت پذیرد. همچنین مقرر گردید ضمن بررسی متن پیش‌نویس تفاهم‌نامه میان دانشگاه با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان، زمینه‌های لازم جهت امضای این تفاهم‌نامه فراهم گردد.