عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و بانک رفاه کارگران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و بانک رفاه کارگران تفاهم نامه همکاری امضا کردند
دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و بانک رفاه کارگران با هدف توسعه سیاست های استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های موجود در جذب و توسعه توانمندی ها و سرمایه گذاری های مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، این تفاهم نامه که به امضای دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و بهمن آرمان مدیر شعب خراسان رضوی بانک رفاه کارگران رسید، طرفین را به ضرورت هم افزایی هر چه بیشتر و بستر سازی مبتنی بر گردش سرمایه، منابع ، مصارف و نیز توسعه همکاریهای متقابل بمنظور ارتقای سطح تعاملات فی ما بین متعهد می سازد.
همکاری افتتاح عنواع حسابهای متمرکز شامل قرض الحسنه جاری و کوتاه مدت در چهارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک و مقررات ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ایجاد امکان واریز گروهی بصورت پایا برای دانشگاه بابت پرداخت حقوق کارکنان و ... از تعهدات بانک در این تفاهم نامه است.
تعهدات دانشگاه به بانک نیز شامل تمرکز حداکثری حسابهای دانشگاه و واحدهای تابعه اعم از ریالی و ارزی و فعالیت های مالی دانشگاه و انتقال حقوق پرسنل، اعضای هیات علمی و صندوق پس انداز کارکنان و همکاری لازم جهت تشویق شرکت های طرف قرارداد و پیمانکار جهت تمرکز حسابها و دریافت ضمانت نامه نزد شعب عامل بانک و ...می باشد.
این تفاهم نامه در یازده ماده و چهار تبصره در دو نسخه تهیه شده و مدت آن یکسال می باشد، بطوریکه  پس از اتمام دوره مادامی که از سوی هر یک از طرفین توقف و یا پایان تفاهم نامه اعلام نگردد کماکان مفاد آن معتبر و لازم الاجرا خواهد بود.