عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز بسیج

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم، با صدور پیامی ۵ آذر ،سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را گرامی داشت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

در فضای خفقان زمان طاغوت، امام خمینی (ره) به پشتوانه مردم خداجو و استکبار ستیز ایران فعالیت های خود را علیه رژیم طاغوت آغاز کرد و با همکاری و همیاری همین مردم پیروزی حق علیه باطل را رقم زد. پس از آن در هشت سال دفاع مقدس به فرماندهی امام راحل با اتحاد و فداکاری ملت شریف ایران برگ زرین پیروزی در تاریخ انقلاب ثبت شد.
بی شک فعالیت های بسیجی گونه ملت شریف ایران که ازعشق، فداکاری، اتحاد و همدلی سرشار است ، در موقعیت های مهم و حیاتی کشور پیروزی همه جانبه ایران اسلامی را رقم زده است.
امروز با وجود همه توطئه ها، کارشکنی ها، تهدیدها و تحریم ها برخود می بالیم که با حضور جوانان بسیجی در صحنه های علمی، جهادی، اقتصادی و... در اوج ناباوری دشمنان، توانسته ایم این چنین سربلند و پرغرور باشیم.
اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی صنعتی قم، سالروز تاسیس بسیج مستضعفین را به همه بسیجیان تبریک عرض نموده و امیدوارم با توکل به خداوند منان و پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در آبادی و آبادانی ایران اسلامی و تحقق اهداف و آرمان های والای امام راحل موفق و منصور باشید.