عمومی | دانشگاه شهرضا

به همت دفتر کارآفرینی دانشگاه مسابقه کتاب خوانی؛ کتاب «ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم» برگزار گردید


مسابقه کتاب خوانی؛ کتاب «ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم» برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرضا؛ به همت دفتر کارآفرینی دانشگاه و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، آزمون مسابقه کتابخوانی از کتاب «ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم» صبح روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه در ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار گردید.

این مسابقه که با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و با هدف ترویج کارآفرینی برگزار گردید و دانشجویان علاقه مند با مطالعه نسخه الکترونیکی کتاب به سوالات آزمون پاسخ دادند.

در این مسابقه آقای محسن شیخ سامانی
با امتیاز ۱۸ نفر اول مسابقه و آقایان محمد احمدی،محمد باقری و دانیال ترحمی با کسب امتیاز یکسان ۱۵ ، نفرات دوم تا سوم را کسب کردند.
گفتنی است نویسنده کتاب "ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم" دکتر "تینا سیلیگ"، مدیر اجرایی مرکز کارآفرینی دانشگاه استنفورد کالیفرنیا است. او دوره‌های متعددی را در زمینه ابتکار، خلاقیت ونوآوری در دانشکده‌ی علوم مدیریتی، این دانشگاه تدریس می‌کند.
کتاب "ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم" ماجراهای جذاب و حیرت‌انگیز افرادی را نقل می‌کند که نویسنده در مقام استاد، محقق، مشاور مدیریت و مربی کارآفرینی با آنان سروکار داشته است.

بعضی ازاین ماجراها در کلاسهای دانشگاهی، برخی در حوزه مدیریت و اجرا ، و شماری در خلال زندگی روزمره مردم اتفاق افتاده است.

نقطه اشتراک همه این افراد آن است که بر تمام الگوها و مفروضات از پیش تعیین شده در ذهنشان خط بطلان کشیده و از چشم اندازی کاملا متفاوت به همه چیز نگریستند.

علاقه مندان می توانند نسخه pdf کتاب  را با مراجعه به پرتال فیدیبو به نشانی www.fidibo.com دریافت کنند./