پیام تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت اعیاد ۱۷ ربیع الاول
وب دا؛ ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی ۱۷ ربیع الاول خجسته سالروز میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله و سلم) و فرزند گرامیشان ششمین پیشوای هدایت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را تبریک گفت.
به گزارش وب دا؛ در پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است؛
« ایام ماه ربیع الاول با اعیاد و مناسبت های خجسته ای مصادف است که خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت ، مبشر آگاهی و حکمت ، پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، آغاز هفته وحدت و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع) ، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و موسس مذهب جعفری برجسته ترین این ایام محسوب می شود.
حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز ، دین رحمت و شفقت ، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.
اینجانب میلاد پرخیر و برکت خاتم النبیین، رحمه للعالمین، حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه کارکنان و جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می نمایم.»