عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز کشور: تعداد ۸۰۰ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد توسط وزارت نفت در دست اجراست/ وزارت نفت در مسئولیت اجتماعی به استان بوشهر توجه ویژه‌ای کرده است

به گزارش روابط عمومی بیمارستان زینبیه خورموج، عبدالحمید امامی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مناطق نفت‌خیز در شهرستان‌های دشتی و تنگستان اظهار داشت: هدف از سفر به استان بوشهر  بازدید از پروژه‌های برنامه پنج‌ساله پیش‌بینی‌شده نفت  بود و اینکه از پیشرفت پروژه‌ها مطلع بشویم تا بتوانیم برای سال آینده و برنامه‌های جاری جدید با استاندار بوشهر مقامات محلی استان هماهنگی‌های صورت بگیرد.

وزارت نفت در مسئولیت اجتماعی به استان بوشهر توجه ویژه‌ای کرده است


مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز کشور گفت: عسلویه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مناطق گازی جهان به شمار می‌رود که در استان بوشهر قرار دارد و بنابراین وزارت نفت در مسئولیت اجتماعی به این استان توجه ویژه‌ای کرده است.
مشاور وزیر نفت اضافه کرد: وزارت نفت در برنامه پنج‌ساله برای استان بوشهر حدود ۲۱۰ پروژه با ۷۰۵ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده که تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است و برای شهرستان‌های دشتی و تنگستان حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کرده است.
وی بابیان این‌که پروژه‌های وزارت نفت در دو شهرستان دشتی و تنگستان از جمله بیمارستان معین نفت خورموج از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است افزود: از بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، استخر در حال احداث از راه‌های مختلف دو شهرستان بازدیدهای به عمل آمد.
امامی با بیان اینکه اعتبار سال جاری به‌موقع تخصیص داده‌شده است به‌محض این‌که صورت‌وضعیت ارایه شد ما پرداخت‌ها را انجام می‌دهیم خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت مستقر در طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام به‌خصوص پروژه‌هایی که در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند در اولویت قرار دارند اعتبارات آن‌ها نیز به‌موقع پرداخت می‌کنیم تا هر چه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
وی افزود: رسیدگی به پروژه‌هایی است که اعتبار آن‌ها به‌اندازه کافی نیست که با افزایش قیمت‌ها پروژه‌ها بعضاً دچار مشکل شده‌اند که باید برای آن پروژه‌ها نیز فکری کنیم.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز کشور یادآور شد: در برنامه پنج‌ساله وزارت نفت تعداد ۸۰۰ پروژه بااعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط وزارت نفت در دست اجراست تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت‌شده است که تعدادی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال جاری نیز حدود ۲۰۰ پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: بیمارستان زینبیه خورموج با ۱۲۰ تخت فعال یکی از بیمارستان‌های معین وزارت نفت است که خدمات درمانی تخصصی مناسبی به شهروندان شهرستان دشتی و مناطق مجاور ارایه می‌دهد.
دکتر سید کمال‌الدین شهریاری از توسعه بیمارستان معین نفت در خورموج خبر داد و اظهار داشت: ما در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی چهار بخش جدید چشم‌پزشکی، ارتوپدی، اعصاب و روان و آی سی یو کودکان در بیمارستان زینبیه خورموج خواهیم بود.
گفتنی است در بازدید مدیر نظارت بر پروژه‌های نفت‌خیز از بیمارستان زینبیه خورموج که نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و فرماندار شهرستان دشتی نیز حضور داشتند، بخش‌های مختلف بیمارستان مورد بازدید قرار گرفت.
انتهای پیام/ ه.ح ۴۰۵۰