پزشکی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

دومین سمپوزیوم تزیاری تخصصی دکترای شیمی آلی و کارشناسی های ارشد دانشکده شیمی دارویی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، روز گذشته در آستانه فرارسیدن هفته پژوهش، دومین سمپوزیوم تزیاری تخصصی  در سالن آمفی تئاتر دکتر شایورد واقع در دانشکده داروسازی با هدف آشنایی دانشجویان در انتخاب موضوع پایان نامه با حضور رئیس دانشکده، معاونان، استادان و دانشجویان برگزار شد .

این سمپوزیوم با حضور دانشجویان دکترای شیمی آلی و کارشناسی های ارشد دانشکده شیمی دارویی برای راهنمایی در انتخاب موضوع پایان‌نامه و نگارش پروپوزال برگزار شد تا با موضوعات پیشنهادی متنوع گروه‌های آموزشی واحد، حوزه‌های تحقیقاتی استادان داخلی و خارجی، امکانات پژوهشی مراکز همکار و نحوه همکاری آنها آشنا شوند .

مهندس پریسا زیارتی، معاون پژوهش و فناوری دانشکده شیمی دارویی و دبیر برگزاری این سمپوزیوم توضیحاتی درباره معرفی گروه و تدوین پروپوزال و پایان نامه ارائه داد و این سمپوزیوم را راهنمای خوب دانشجویان برای انتخاب موضوع پایان نامه و آشنایی آنان با زمینه های پژوهشی استادان راهنما عنوان کرد .

دکتر مهناز قمی، رئیس دانشکده شیمی دارویی هم، سمپوزیوم تزیاری را کنفرانسی آموزشی و بدیع در این دانشگاه  معرفی کرد که باعث توانمندی دانشجویان در انتخاب پایان‌نامه است .

تعدادی از استادان و محققان برجسته از صنایع داوسازی، پژوهشکده پتروشیمی  و مراکز تحقیقاتی معتبر کشور در این نشست حضور داشتند و به راهنمایی و ارائه حوزه‌های پژوهشی خود پرداختند .