عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

هشتمین نشست مدیران شبکه و روسای مراکز بهداشت برگزار شد



هشتمین نشست شورای مدیران شبکه و روسای مراکز بهداشت تحت پوشش معاونت امور بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال جاری با حضور معاون فنی معاونت بهداشت، مدیران شبکه‌ها و روسای مراکز بهداشت و همچنین مدیران گروه‌های معاونت بهداشتی روز یک‌شنبه ۲۷/۰۸/۹۷ در سالن آموزش PHC این معاونت به ریاست دکتر عرشی برگزار گردید.
در ابتدا  دکتر محمدی نیا معاون فنی معاونت امور بهداشتی، ضمن خوش‌آمد گویی بر لزوم پیگیری مدیران در خصوص مصوبات تاکید کرد و در ادامه به بررسی و پیگیری مصوبات جلسه گذشته پرداخت.
معاون فنی معاونت امور بهداشتی ضمن اعلام ارتقاء آمادگی کلیه تیم های واکنش سریع از زحمات  آنها تشکر کرد. همچنین از شبکه بهداشت دماوند برای پشتیبانی و میزبانی تقدیر نمود.
در ادامه گزارش تمرین پاسخ نظام سلامت در برابر بلایا و نتایج ارزیابی تیم‌ها در این تمرین، توسط اعظم محمدی کارشناس کاهش خطر بلایای معاونت بهداشت، ارائه شد. سپس ضمن طرح پیشنهاداتی جهت بهبود اجرای این تمرین، در خصوص نقاط قوت و ضعف مانور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
همچنین مهندس موسوی مسئول فناوری اطلاعات معاونت بهداشت، گزارش ارائه خدمات پزشکان در سامانه سیب را مطرح نمود.
دکتر عرشی معاون امور بهداشتی در این جلسه، با تاکید بر ارائه خدمات و ثبت دقیق اطلاعات در سامانه سیب، در خصوص قراردادها مطالبی را مطرح کرد.
از دیگر مباحث مطرح شده توسط معاون امور بهداشتی دانشگاه در این جلسه، مباحثی از قبیل امور قراردادها از جمله قرارداد واحدهای تزریقات و دندانپزشکی مراکز و قرارداد کارانه پزشکان،  نیروی انسانی و حجم شبکه، کارشناسان بهداشت مراکز خدمات جامع سلامت، مراکز نمونه و پایگاه‌های مرجع بود.
انتهای پیام/