عمومی | بنیاد ملی نخبگان

استارت‌آپ‌ ویکند تخصصی حوزه گاز برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) با همکاری شرکت گاز استان قزوین و شرکت ملی گاز ایران، استارت‌آپ ویکند تخصصی حوزه گاز را برگزار می‌کند.

این استارت­‌آپ تخصصی در صنعت گاز با محورهای هفت­گانه و مطابق با استانداردهای بین‌المللی، برگزار خواهد شد.

بهبود عملکرد فیلتراسیون، کاهش فشار، بودارکنندگی و اندازه­گیری گاز در ایستگاه­های تقلیل فشار؛ شناسایی و ارتقای توانمندی در زمینه روش­های جدید بازرسی فنی و نشت­یابی خطوط توزیع و تغذیه و انشعابات؛ شناسایی و ارتقای توانمندی در روش­های پیشرفته و هوشمند نگهداری و تعمیرات در حوزه توزیع گاز؛ شناسایی و ارتقا توانمندی تکنولوژیک در زمینه فناوری­های پایش و کنترل خوردگی؛ شناسایی و ارتقای توانمندی تکنولوژیک در زمینه فناوری­ها و روش­های کارآمد و نوین احداث شبکه ­های توزیع و تغذیه و ایستگاه­‌ها؛ ارتقای توانمندی در زمینه طراحی، مهندسی و بهره­برداری شبکه توزیع و تغذیه و ایستگاه­‌ها؛ ارتقا و توسعه سیستم­های اندازه‌­گیری مشترکان گاز، مهمترین محورهای این رویداد است.

رویداد استارت‌آپی گار ۷ الی ۹ آذرماه برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در این رویداد به سامانه بنیاد نخبگان استان قزوین مراجعه کنند.