عمومی | دانشگاه الزهرا

کسب نشان دهخدا توسط عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) در چهارمین جشنواره نشان دهخدا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا؛ چهارمین جشنواره نشان دهخدا به همت انتشارات علمی و فرهنگی و با همکاری وزارت‌خانه ¬های علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی وتعاون، کار و رفاه اجتماعی، امسال با دریافت و داوری ۹۳۳ اثر در حوزه‌های علوم انسانی کار خود را آغاز کرد.
در نهایت در تاریخ ۲۹/۸/۱۳۹۷ اختتامیه چهارمین جشنواره نشان دهخدا با حضور پیشکسوتان و استادان به‌نام حوزه علوم انسانی چون استاد احمدسمیعی گیلانی، مقصود فراستخواه، عباس بازرگان، اسماعیل منصوری لاریجانی، سهیلا شهشهانی و داوود فیرحی برگزار شد، که ضمنِ آن ۳ اثر برگزیده و ۱۳ اثر شایسته تقدیر این جشنواره که از بین حدود هزار اثر ارسالی انتخاب شده‌اند، معرفی شده و به پدیدآورندگان این آثار جوایز نقدی و لوح تقدیر با امضای وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فن آوری ، تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهدا خواهد شد.
جایزه قلم برتر جشنواره امسال؛ به پاس یک عمر خدمت در عرصه فرهنگ و ادبیات به استاد سمیعی گیلانی ، قدیمی‌ترین ویراستار کشور اهدا شد.

در بخش انتخاب مولفین و کتب برتر، کتاب "دولت مطلقه نوگرا در ایران" نوشته آقای دکتر علی رجبلو عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) به عنوان اثر برتر معرفی و از ایشان تقدیر به‌‎عمل آمد.
روابط عمومی به نمایندگی از جامعه علمی دانشگاه الزهرا (س)، ضمن عرض تبریک، سلامتی و توفیق روزافزون ایشان را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.
فیلم مراسم
لینک خبر در سایت معاونت پژوهشی