عمومی | دانشگاه سمنان

دیدار مسئولان دانشگاه سمنان با خانواده شهید عربی از شهدای وحدت

به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج جمعی از مسئولان دانشگاه سمنان با حضور در منزل شهید علی عربی با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، دکتر نصیری رئیس دانشگاه سمنان در این دیدار با تجلیل از مقام والای خانواده این شهید گفت : با توجه به روزمرگیها و دغدغه های زندگی امروز دیدار با خانواده شهدا مایه دلگرمی و آرامش است .
دکتر نصیری با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با در مقابل هم قرار دادن مردم ایران به ویژه شیعه و سنی تلاش کرد به اهداف شوم خود برسد اما با ایستادگی و هوشیاری مردم ناکام ماند افزود : باید راه شهدا را که با نثارجان خویش درخت انقلاب را آبیاری و دفاع از کشور را نوعی وظیفه شرعی والهی می دانستند ادامه داد .
حجت الاسلام عربی پدر شهید عربی نیز در این دیدار خاطراتی از فرزند شهیدش بیان کرد .
یادآور می شود ؛ پاسدار سپاه اسلام "شهید علی عربی" محافظ و یار همیشه همراه شهید نورعلی شوشتری جانشین وقت نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کشور (قدس)  در سال های حساس و در اوج جهاد شهید شوشتری، همیشه به عنوان محافظ و امین ایشان تا آخرین لحظه در کنارش بود.
عاقبت در مهر ۱۳۸۸ و در انفجار تروریستی منطقه پیشین استان سیستان و بلوچستان به همراه ایشان و چهل نفر دیگر از شیعیان و اهل سنت به شهادت رسید.


نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: خطا! متن تصویر را اشتباه وارد کرده اید.