عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

حضور جناب آقای دکتر گل محمدی مدیر کل محترم دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی و معاون ایشان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

حضور جناب آقای دکتر گل محمدی مدیر کل محترم دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی و معاون ایشان

در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

مدیر کل محترم دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی طی نشست صمیمانه­ای که با حضور کلیه  پرسنل مرکز انجام پذیرفت؛پاسخگو سوالات و مشکلات پرسنل مرکز بودند.

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز جناب آقای دکتر گل­محمدی مدیر کل محترم دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی و معاون ایشان آقای مهندس فرزین با حضور در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی در نشست صمیمانه­ای که با پرسنل مرکز داشتند ضمن تشریح سیاستهای آتی و آینده سازمان در خصوص نیروی انسانی و مسائل پرسنلی و اداری سازمان تحقیقات به سوالات همکاران مرکز در این خصوص پاسخ دادند.

در ابتدای مراسم جناب آقای دکتر قرالی ریاست محترم مرکز ضمن خوش آمدگویی به آقای دکتر گل محمدی و مهندس فرزین؛ مرکز قزوین را جزء مراکز پیشرو در عرصه های تولید دانش و درآمد زایی دانستند و افزودند که این امر به واسطه حضور منابع انسانی ارزشمند حاصل گردیده است.

در ادامه برنامه نیز باحضور آقای دکتر قرالی،دکتر گل محمدی و مهندس فرزین در محل جایگاه، همکاران مرکز پرسش های خود را مطرح و پاسخ های لازم را نیز دریافت نمودند.

در پایان نیز آقای دکتر گل­محمدی با همراهی آقای دکتر قرالی از طرح ها و سایت های الگویی زنجیره تولید و فرآوری گیاهان دارویی مرکز بازدید به عمل آوردند.و همچنین قدردانی در جریان فعالیت های پژوهشی ،آموزشی و طرح های کارآفرینی مرکز قرار گرفتند.