عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه

برپایی نخستین بازارچه خیریه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

نخستین بازارچه خیریه به همت کانون خیریه پناه عصر در سه روز متوالی از ۲۷ لغایت ۲۹ آبان ماه در دانشگاه  علوم پزشکی تربت حیدریه برپا گردیده است .

به گزارش روابط  عمومی ، معاون فرهنگی دانشجویی در دیدار از  بازارچه خیریه و در جمع فعالان فرهنگی حاضر شد و گفت: شور و اشتیاق دانشجویان برای انجام فعالیت خیر ستودنی است و وجود چنین کانونی حس انسان دوستی و بخشندگی را به مراتب در انسان پرورش می دهد. الهه ارمی خاطر نشان شد : در قرآن کریم، احادیث و روایات به انجام چنین امور تاکیدات زیادی شده است و تمامی تلاش ما  در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی این است که تمامی حمایت های خود در توسعه این چنین فعالیت هایی انجام دهیم .

مدیر فرهنگی دانشگاه  در گفتگویی  تصریح کرد: دانشجویانی که در این کانون به فعالیت می پردازند و دغدغه فراتر از زندگی خود دارند بعنوان الگوهایی در جامعه برای مبارزه با مسائلی همچون فقر( فقر فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی وغیره) می باشند و یک جریان فرهنگی را رقم می زنند.

در این بازارچه خیریه چندین غرفه از جمله گل و گیاه، غذاهای سنتی، بازی های محلی و زیورآلات که  توسط خود دانشجویان تهیه و جهت استفاده دانشگاهیان علوم پزشکی تربت حیدریه ارائه شد.

کانون خیریه پناه عصر در ترم گذشته با تصویب شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شروع به فعالیت نموده است و با حضور در انتخابات شورای مرکزی مجمع کانون های خیریه وزارت بهداشت (رخداد) به عنوان عضو این شورا قرارگرفته است.