عمومی | دانشگاه سوره

ورکشاپ های برگزارشده جشنواره بانگ پویایی روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان



جلسه دوم از سلسله جلسات آموزش فیلمسازی به روش CWD با تدریس استاد مجید آقایی روز یکشنبه در دانشگاه سوره برگزار شد . در این جلسه در مورد انواع نماها و حرکت های دوربین بحث شد و نمونه های آنها در فیلم ها نمایش داده شد .


ورکشاپ استاد مریم کشکولی نیا با موضوع انیمیشن تجربی بعد از ظهر یکشنبه در دانشگاه سوره برگزار شد . در این ورکشاپ خانم کشکولی نیا تجربیات خود در مورد ساخت انیمیشن با تکنیک زیر دوربین را در اختیار حضار قرار دادند و همچنین در مورد کار با موادی مانند شن، خمیر، افکت های نرم افزاری و روش های ترکیبی صحبت کردند .


روز یکشنبه، ورکشاپ پیچینگ انیمیشن با حضور آقایان علی اسکویی و سید حمید اولیایی در دانشگاه سوره برگزار شد . پیچینگ به معنی ارائه ایده در یک چهارچوب مشخص برای جذب سرمایه یا خریدار است که حساسیت ها و قواعد خاص خود را دارد . در این ورکشاپ دو ساعته، شیوه صحیح حضور و ارائه ایده در یک جلسه پیچ آموزش داده شد، و همچنین توضیحات مفیدی در مورد ریسک ها و اشتباهات رایج به حضار داده شد .


جلسه سوم از دوره آموزشی CWD با ارائه استاد مجید آقایی صبح دوشنبه در دانشگاه سوره برگزار شد . در این جلسه استاد آقایی مبحث زوایای دوربین و مفاهیم آنرا تدریس کردند و در پایان انواع قاب بندی ها و نما ها در یک فیلم به صورت تمرینی مورد بررسی فنی قرار گرفت .



دانشگاه سوره در ادامه ورکشاپ های جشنواره بانگ پویایی، بعد از ظهر دوشنبه میزبان استاد مهدی خرمیان بود . آقای خرمیان که در زمینه استاپ موشن فعالیت می کنند، چندین انیمیشن از جمله فیلم موفق سوزن بان را در کارنامه خود دارند . در این ورکشاپ، آقای مهدی خرمیان پس از معرفی کامل تکنیک های استاپ موشن، یکی از عروسک های مفصلی خود را در مقابل حضار به وسیله دوربین و نرم افزار دراگون فریم به حرکت در آوردند .



.