عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

آغاز به کار همایش دبیران مجلات علمی و پژوهشی در حیطه علوم پزشکی در مشهد

همایش دبیران مجلات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی در حیطه علوم پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرد.

دبیر اجرایی همایش دبیران مجلات علوم پزشکی ایران  در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این همایش به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با مشارکت کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور، مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت،  انجمن سردبیران نشریات علوم پزشکی ایران و انجمن دبیران مجلات علمی اروپا (EASE)، به مدت دو روز (۳۰ آبان الی اول آذر) در مشهد برگزار می شود.

دکتر کیهان گنودی خاطر نشان کرد: نمایه سازی در پایگاههای داده های علمی، انتشار آنلاین مقالات، تقلب علمی و سرقت ادبی و ارزیابی و تصمیم گیری در پیش نویسهای مقالات از جمله محورهای این همایش است.

وی خاطر نشان کرد : این همایش دو روزه، میزبان جمعی از ناشرین، سردبیران، مدیران و کارشناسان نشریات علمی پژوهشی داخلی و خارجی در حیطه علوم پزشکی و سایر علاقمندان است.

دبیر اجرایی همایش دبیران مجلات علوم پزشکی ایران  با اشاره به اینکه این همایش برای نخستین بار در کشور برگزار می شود اظهار امیدواری کرد:  با توجه به تغییرات شگرفی که در چند سال گذشته، در زمینه انتشارات علمی به خصوص در علوم پزشکی در جامعه علمی جهانی به وجود آمده است، این همایش بتواند فرصتی جهت تبادل تجارب بین سردبیران و دبیران مجلات علمی داخل و خارج از کشور فراهم کند.

{jcomments on}