عمومی | دانشگاه کردستان

گرامیداشت هفته وحدت در دانشگاه کردستان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه کردستان گفت: با هدف گرامیداشت هفته وحدت، برنامه‌های متنوع فرهنی در دانشگاه کردستان برای اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، حجت الاسلام محرم بیابانی ضمن تبریک هفته وحدت، از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در هفته وحدت در دانشگاه کردستان خبر داد و اظهار کرد: امروز اولین مراسم گرامیداشت هفته وحدت با دف نوازی و مداحی گروه دف نوازی یاهو در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.
وی پخش شیرینی و گل بین اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه را از دیگر برنامه‌های امروز اعلام کرد و افزود: برگزاری جشن در خوابگاه‌های دانشجویی، دف نوازی و مداحی در مجتمع دیاری گولان، سخنرانی پیرامون هفته وحدت در کلاس‌های گروه معارف، اهدای هدیه به سادات دانشگاه و همچنین در بین دانشجویان در خوابگاه‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که به منظور ایجاد شور و نشاط در هفته وحدت در دانشگاه کردستان برگزار خواهد شد.
بیابانی همچنین برگزاری مسابقه آشپزی بین دانشجویان خوابگاه‌های دخترانه، برگزاری مسابقه در خوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری مراسم مولودی خوانی توسط هیات محبین اهل بیت را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها ایجاد شور و نشاط بین دانشجویان در هفته وحدت است.
لازم به ذکر است؛ تمامی این برنامه‌ها توسط دفتر نهاد رهبری و با همکاری کانون‌های دانشگاه برگزار می‌شود.