عمومی | بنیاد ملی نخبگان

مراسم تجلیل از دانش‌پژوهان زمین‌شناسی​برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با همکاری بنیاد نخبگان استان قم و دانشگاه پیام‌نور استان، از اساتید، محققان و دانش‌پژوهان برتر زمین‌شناسی که در یازدهمین همایش ملی تخصصی زمین‌شناسی دانشگاه پیام‌نور و بیست‌و‌یکمین همایش انجمن زمین‌شناسی ایران موفق به کسب رتبه شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

محمد محمدرضایی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این بنیاد، گفت: تکریم و تجلیل از سرآمدان و اساتید رشته‌های مختلف، یکی از برنامه‌های مصوب بنیاد ملی نخبگان است.

وی افزود: همکاری و تجلیل از نفرات‌برتر یازدهمین همایش ملی تخصصی زمین‌شناسی دانشگاه پیام‌نور و بیست‌ویکمین همایش انجمن زمین‌شناسی ایران نیز در همین راستا است.

محمدرضایی ادامه داد: ارتقاء منزلت اجتماعی، علمی و ارایه مهارت‌های حرفه‌ای اساتید، محققان و دانش‌پژوهان برتر، از رسالت‌های مهم برنامه‌های تکریم است.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم اظهار داشت: شناسایی نخبگان در سطح استان، ملی، و بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های آنان برای رفع نیازهای استان و کشور از دیگر اهداف مورد تاکید در این برنامه است.

وی در پایان با اشاره به لزوم گسترش تعامل بین‌دستگاهی، خاطرنشان کرد: همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی باعث اثربخشی بیشتر برنامه فرهنگی تکریم و الگوسازی می‌شود که دانشگاه‌های استان بخصوص دانشگاه پیام‌نور و انجمن زمین‌شناسی ایران با بنیاد نخبگان استان قم این همکاری را طی سال‌های اخیر داشته‌اند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از ۱۵ نفر از اساتید، محققان و دانش‌پژوهان برتر در حوزه زمین‌شناسی تجلیل شدند.