مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

سومین جلسه شورای مدیران دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، در سومین جلسه شورای مدیران دانشگاه صنعتی شریف که با حضور رئیس دانشگاه و برخی از اعضای هیئت رئیسه برگزار گردید، انواع آیین نامه های موجود در دانشگاه همچون آیین نامه مالی و معاملاتی، آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیئت علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه حمیدرضا گنبدی مدیر امور مالی، منابع مالی دانشگاه صنعتی شریف را ۳ ماهیتی دانست و افزود: این منابع در سه بخش، وجوه منابع خارجی که از طریق مجلس شورای اسلامی ابلاغ می گردد، وجوه اختصاصی که از درآمدهای اختصاصی در بخش پژوهشی حاصل می شود و سایر منابع خلاصه می شوند.
در ادامه ی جلسه مهندس جهان تیغ مدیر امور اداری دانشگاه طی سخنانی به آیین نامه جدید اعضای غیر هیئت علمی که اواخر مهرماه سال جاری ابلاغ گردیده است اشاره کرد و افزود: مواردی چون جذب، تبدیل وضعیت، ارتقا و بازنشستگی اعضای غیر هیئت علمی در آیین نامه جدید تغییراتی را به همراه داشته است.
وی به برنامه اردوی تفریحی ویژه کارکنان دانشگاه که در اواخر آذرماه برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: در حال انجام مقدمات لازم برای افزایش امکانات رفاهی کارکنان هستیم.
گفتنی است: در این جلسه ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و ممنوعیت خرید اجناس خارجی که مشابه داخلی دارند مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت. همچنین ممنوعیت هر گونه پرداخت به نیروهای امریه به جز حقوقی که صرفا از طریق ستاد نیروهای مسلح پرداخت می گردد مورد بحث قرار گرفت.
در ادامه ی این جلسه اعضای شورای مواردی همچون در خواست بررسی و تشکیل جلسه ای جهت شفاف سازی عملکرد بیمه تکمیلی دانشگاه و ضرورت برگزاری کلاس های تخصصی ویژه کارمندان را با یکدیگر در میان گذاشتند.