عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

انتقال مدیریت آموزشی به پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیریت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور سهولت در ارائه خدمات به گروه های هدف به پردیس این دانشگاه انتقال یافت.

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا اظهار کرد: به منظور ارائه خدمت مناسب به دانشجویان و دیگر گروه ها، این مدیریت به محل قدیم دانشکده داروسازی واقع در پردیس دانشگاه انتقال یافته است.

دکتر حسن قوامی خاطر نشان کرد: بخش اعظم خدماتی که قرار است به دانشجویان ارائه شود در این مکان متمرکز شده است که این امر نقش موثری در افزایش رضایت مندی مراجعین و کاهش ترددهای شهری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با حمایت رییس دانشگاه، معاون آموزشی و معاون  توسعه مدیریت و منابع، فضاسازی مناسب برای استقرار نیروهای حوزه مدیریت آموزش انجام شده است خاطر نشان کرد: در حال حاضر ضمن فعال بودن تمامی واحدهای مدیریت در مکان جدید، بخشی از پرونده های دانشجویان و دانش آموختگان در شرایط امن و با دقت تمام به این مکان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه ریزی های مدیریت آموزشی الکترونیکی شدن تمامی فرایندهاست خاطر نشان کرد: تلاش می شود فرایندهای مربوط به دانشجویان از زمان نام نویسی تا دانش آموختگی به صورت الکترونیکی اجرا شود  که این امر گسترش خدمات رسانی را به دنبال دارد.

دکتر قوامی افزود: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای حدود ۱۰ هزار دانشجو از مقطع کاردانی تا فوق تخصص و فلوشیپ و بیش از ۴۰ هزار دانش آموخته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه معاون آموزشی دانشگاه و معاون فرهنگی دانشجویی از مکان جدید مدیریت آموزشی بازدید و روند ارائه خدمات را در این محل مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

{jcomments on}