عمومی | پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه‌گرمسیری

بازدید سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران از پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه‌گرمسیری

بازدید سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران از پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه‌گرمسیری

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه گرمسیری، در روز دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷ سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران و هیات همراه از فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه‌گرمسیری در رامسر بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که سرهنگ جعفری مسئول بازرسی سپاه کربلای استان مازندران و سرهنگ محمدزاده فرمانده سپاه ناحیه رامسر و چند تن از خبرنگاران و اصحاب رسانه ایشان را همراهی می‌کردند، دکتر مرتضی گل ‌محمدی رئیس پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های نیمه‌ گرمسیری توضیحاتی در ارتباط با آخرین و مهمترین دستاوردها و فعالیت‌های پژوهشکده اعم از آخرین ارقام تولید شده مرکبات و سالم ‌سازی ارقام و پایه‌ ها ارائه نمودند.

در ادامه جلسه ای با حضور بازدید کنندگان برگزار شد که طرفین ایده‌ هایی را در زمینه ‌های همکاری ‌های فی مابین ارائه دادند. همچنین بازدید کنندگان و هیات همراه از بخش‌های تحقیقاتی، اسکرین هاوس و گلخانه پیشرفته تحقیقاتی و باغ و طرح ‌های در حال اجرای پژوهشکده بازدید کردند.

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران که در راستای بازدید از فعالیت های اقتصاد مقاومتی به غرب مازندران سفر نمودند، از فعالیت‌های پژوهشی اقتصاد مقاومتی اعم از تولید ارقام و پایه ها، همکاری در بخش خصوصی و شرکت دانش بنیان در پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری بازدید به عمل آوردند.