عمومی | دانشگاه حکیم سبزواری

درخشش دانشگاه حکیم سبزواری در جشنواره قرآن و عترت: کسب رتبه های برتر سی‌ و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور توسط دانشجویان دانشگاه

دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری رتبه‌های برتر سی‌ و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور را کسب کردند.

کارشناس قرآن وعترت(ع) وامور اجتماعی ونشریات دانشگاه حکیم سبزواری گفت: دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری دو عنوان برتر سی‌ و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور را به خود اختصاص دادند.

صاحب الزمانی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: در اختتامیه سی و سومین جشنواره قران و عترت دانشجویان سراسر کشور زینب ضیادوست رتبه دوم قرائت به روش تحقیق در بخش خواهران، محمدرضا جاهدی نیا رتبه دوم حفظ کل قران کریم در بخش برادران را به خود اختصاص دادند.

وی  با تاکید بر اینکه ترویج آموزه‌های قرآنی به عنوان عنصر کلیدی سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و دانشگاهیان کشور در نظر گرفته شده بود، افزود: در این دوره از جشنواره قریب به  ۵۰۰دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور در رشته های معارفی وآوایی( در رشته های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحلیل و تحقیق و نیز اذان، دعا و مناجات، مفاهیم نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن)  با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کارشناس قرآن وعترت دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اینکه در این جشنواره تمامی دانشجویان کشور از وزارتخانه‌های علوم، بهداشت، دانشگاه آزاداسلامی و سایر دانشگاه‌ها حضور پیدا کردند، ادامه داد: این جشنواره از  ۲۶تا ۲۷ آبان ماه ۹۷ به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار شد.