عمومی | دانشگاه مازندران

تیم موت کورت دانشگاه مازندران با کسب رتبه ی دوم راهی مرحله ی نهایی شد

با درخشش در مرحله ی ارایه شفاهی مسابقات شبیه سازی دادرسی اداری:

تیم موت کورت دانشگاه مازندران با کسب رتبه ی دوم راهی مرحله ی نهایی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، مرحله مقدماتی نخستین دوره ی مسابقات شبیه سازی دادرسی اداری به همت انجمن حقوق اساسی ایران و گروه حقوق عمومی پردیس فارابی دانشگاه تهران و دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران در تاریخ ۲۳ آبان ماه با استقبال پرشور و کم نظیر جامعه حقوق عمومی کشور و دانشجویان علاقه مند در پردیس فارابی دانشگاه تهران در شهر قم برگزار شد.

این مسابقه که بر اساس یک سناریوی فرضی و با هدف شبیه سازی رسیدگی هیات عمومی دیوان عدالت اداری طراحی شده بود، پس از نظر هیات داوران در بررسی لوایح کتبی شرکت کنندگان در نهایت با راهیابی ۸ تیم از دانشگاه های سراسر کشور به مرحله مقدماتی ادامه یافت.

در طول مرحله مقدماتی این رقابت، بر اساس قرعه کشی، تیم های مختلف در رویارویی با یکدیگر و در محضر هیات داوران متشکل از اساتید دانشگاه و قضات دیوان عدالت اداری، به ارایه شفاهی استدلال های خود، یکبار در جایگاه خواهان و بار دیگر در جایگاه خوانده ی این پرونده فرضی پرداختند.

در پایان این رقابت، هیات داوران این رویداد با محاسبه ی امتیازات کسب شده ی تیم های شرکت کننده، در مرحله ی کتبی و ارایه شفاهی، اسامی ۴ تیم نخست این مسابقه را که مجوز حضور در فینال این رقابت ها را نیز کسب کرده اند، اعلام کرد.

بر اساس اعلام هیات داوران، تیم موت کورت دانشگاه مازندران متشکل از شیوا نامی، فاطمه امیری نیا و پدرام امیریان با اختلاف کمتر از ۲ امتیاز نسبت به تیم‌ نخست و با درخشش خود در مرحله ی ارایه شفاهی، با کسب رتبه ی دوم این رقابت ها، راهی مرحله ی نهایی گردید.

از نکات درخور توجه این مسابقه حضور استاد دکتر سید محمد هاشمی از برجسته ترین اساتید حقوق عمومی ایران به عنوان سخنران اختتامیه ی این‌ مراسم بود.

ضمن تقدیر از دکتر فرهنگ فقیه لاریجانی عضو هیات علمی دانشکده حقوق دانشگاه مازندران به عنوان رییس شورای سیاست گذاری مسابقات و هیات داوران این رقابت و دکتر جواد تقی زاده و دکتر مرتضی نجابت خواه از اعضای هیات علمی دانشکده حقوق دانشگاه مازندران، درخشش و کسب رتبه ی دوم تیم موت کورت دانشگاه مازندران را به اعضای این‌ تیم، اساتید و دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران تبریک عرض می کند.

لازم به یادآوری است: مرحله پایانی این مسابقات با رقابت چهار تیم راه یافته به فینال به میزبانی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران در ماه آینده برگزار خواهد شد.

تصاویر بیشتر

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه های گروهی