عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری جلسه رئیس دانشگاه با مدیران و مسئولین واحدهای تابعه دانشگاه از طریق ویدئو کنفرانس

برگزاری جلسه رئیس دانشگاه با مدیران و مسئولین واحدهای تابعه دانشگاه از طریق ویدئو کنفرانس یکشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۷

جلسه رئیس و معاونین توسعه مدیریت و منابع، درمان و بهداشتی دانشگاه با مدیران و مسئولین واحدهای تابعه دانشگاه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار و راهکارهای متناسب در جهت بهبود فرآیند ارائه خدمات به مردم، ارائه شد.

به گزارش خبرنگار وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ابتدای این جلسه با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور و لزوم رعایت دقیق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص بکارگیری اصول اقتصاد مقاومتی، گفت: باید سعی کنیم هیچگونه پرت منابع و انرژی نداشته و هزینه گذاریها را به صورت کاملا هدفمند و علمی انجام دهیم.

دکتر سیامک واحدی به سقف تعیین شده بیمه سلامت و لزوم کاهش کسورات بیمارستانی اشاره کرد و افزود: هزینه گذاری ها باید متناسب با سقف تعیین شده با بیمه سلامت باشد و نیز کسورات بیمارستانی باید به حداقل برسد و چنانچه بخشی با کسورات بیش از حد مواجه گردد، نشان دهنده نظارت ناکافی مدیریت آن بخش و غیر قابل قبول است.


وی با تاکید بر اینکه، نباید در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم کوچکترین خللی وارد آید، اضافه کرد: صرفه جویی در منابع و دقت در هزینه گذاری ها منجر به بهبود ارائه خدمات و ارتقا شاخص ها می گردد.

رئیس دانشگاه گفت: از مسئولین و مدیران واحدهای تابعه دانشگاه انتظار دارم به صورت منظم در واحدهای هزینه گذاری حاضر و پرونده ها را به دقت بررسی و موارد نقص را به کارشناسان مربوطه گوشزد و همه با هم سعی در ارتقا وضعیت بنمایند.

دکتر واحدی افزود: باید تمامی مسئولین و مدیران دانشگاه با یک رویکرد مشارکتی در جهت کاهش هزینه ها حرکت کنند.

وی با مهم دانستن مباحث مربوط به تعمیر و نگهداری ساختمانها، اموال، تجهیزات و خودروها، بیان داشت: تخصیص خانه های سازمانی باید بر اساس معیارهای موجود بوده و به همراه سایر لوازم و تجهیزات به دقت نگهداری شده و به بهترین نحو حفظ گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: امیدوارم همه شما حداکثر توان خود را در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مردم و کاهش و هدفمندسازی هزینه گذاری ها بکار گیرید تا ان شاءالله هر روز پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامیمان بالاتر و بیشتر از روز قبل باشد.

در ادامه این جلسه هر یک از معاونین توسعه مدیریت و منابع، درمان و بهداشتی به ایراد راهکارها و انتظارات در حوزه مربوط به خود پرداخته و در نهایت پس از بحث و بررسی، تصمیمات متناسب در خصوص بهبود فرآیندها اتخاذ گردید.