عمومی | دانشگاه سمنان

نشست رئیس دانشگاه سمنان و شهردار پیرامون مشکلات پیش روی دانشگاه

در نشستی با حضور رئیس دانشگاه سمنان و دیگر مسئولان دانشگاه با شهردار و رئیس شورای شهر سمنان مشکلات پیش روی دانشگاه در بخشهای مختلف بررسی شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ رئیس دانشگاه سمنان در این نشست که سید مسعود سیادتی رئیس شورای شهر و عباس آلبویه مدیر عامل بنیاد خیرین دانشگاه هم حضور داشتند به مشکلات دانشگاه در بخشهای مرتبط با شهرداری اشاره و خواستار همکاری و همیاری مجموعه شهرداری سمنان برای حل این مشکلات شد .
دکتر مسعود نصیری زرندی با اشاره به تحصیل ۱۳ هزار دانشجو در دانشگاه سمنان افزود : با توجه به اینکه این تعداد دانشجو در پویایی و اقتصاد شهر نقش بسزایی دارند ، می طلبد که همکاریهای شهرداری و شورای شهر با این دانشگاه افزایش یابد .
وی تامین خوابگاه را یکی از دغدغه های مسئولان دانشگاه با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی عنوان کرد و خواستار مساعدت شهرداری برای ساخت خوابگاه و تسهیل در صدور پروانه ساخت و مسائل مربوط به آن در حوزه شهرداری شد .
دکتر نصیری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار همکاری شهرداری برای برپایی بازارچه کار آفرینی دانشجویان در مکان های پرتردد شهر ، نامگذاری یکی از بلوارها به نام دانشگاه و اندیشیده شدن تمهیدات برای ایجاد راه دسترسی آسان به دانشگاه از داخل شهر و خروج از دانشگاه و نیز همکاری برای انجام تبلیغات همایش انتقال آب دریای خزر در سطح شهر شد .
سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان هم در این نشست برای همکاری با دانشگاه در بخشهای عمرانی و در حد مقدورات  قول همکاری داد وگفت :  برای ایجاد بازارچه کار آفرینی دانشجویان دانشگاه در داخل شهر و مکانی مناسب موافقت می شود تا دانشجویان تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه و با فضای کسب و کار به صورت مستقیم آشنا شوند .
وی همچنین برای ایجاد راه دسترسی آسان به دانشگاه گفت : در حال برنامه ریزی برای اجرای طرح ترافیکی در این خصوص با مشاوران مربوطه هستیم .
دیگر شرکت کنندگان در این نشست نیز دیدگاه ها و نظرات خود را برای بهبود ارائه خدمات در دانشگاه و نیز حوزه شهری با کمک یکدیگر مطرح و به بحث و تبادل نظر پرداختنند .





نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: خطا! متن تصویر را اشتباه وارد کرده اید.