عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

با حکم ایوبی؛ هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی عضو کمیسیون ملی یونسکو شد

به گزارش روابط عمومی واحد تبریز در حکمی از سوی حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران، ندا سلیمانی عضو هیات علمی واحد تبریز به‌عنوان عضو کمیته تخصصی علوم و فناوری‌های شناختی و هوش مصنوعی منصوب شد.

در بخشی از حکم ایوبی خطاب به سلیمانی آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال برای تحقق اهداف و هماهنگی و گسترش با نهادهای ملی و بین‌المللی از جمله سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو)، شناخت و معرفی توانایی‌ها و توسعه و به‌کارگیری ظرفیت‌های کشور به‌منظور مشارکت در تدوین و اجرای سیاسیت‌ها و برنامه‌های مرتبط با کمیته تخصصی علوم و فناوری‌های شناختی و هوش مصنوعی در سطوح ملی و بین‌المللی متناسب با اهداف جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

کمیسیون ملی یونسکو نهاد رابط جمهوری اسلامی ایران با مقر یونسکو در پاریس و دفاتر منطقه‌ای مربوط به آن است.

رسالت اصلی این کمیسیون ملی در کشور، تعیین خلاها، تمرکز نیروها بر حوزه‌های اولویت‌دار و بحران‌زای ملی و جهانی و اجتناب از تلاش‌های حاشیه‌ای بوده و کانون اصلی فعالیت‌ها، مطالعه و بررسی اندیشه‌ها و تبادل اطلاعات و توسعه توان و ظرفیت کشور در زمینه آموزش، علوم، فرهنگ و ارتباطات با توجه به معیارهای بین‌المللی است.

ندا سلیمانی دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت رسانه از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران بوده و عضو هیات علمی گروه ارتباطات و استادیار پایه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است.

وی چاپ و ارائه بیش از ۲۰ مقاله در مجلات علمی معتبر و همایش‌های ملی و بین‌المللی، اجرای دو طرح پژوهشی و تالیف کتاب با عنوان دیپلماسی رسانه‌ای را در کارنامه علمی خود دارد.