عمومی | انجمن علوم و فناوری چاپ ایران

آغاز ثبت نام نخستین دوره جایزه ملی برندهای برتر صنعت چاپ ایران

انجمن علمی فناوری چاپ ایران با همکاری همه ذی‌نفعان صنعت چاپ و با هدف ارتقای جایگاه صنعت چاپ در کشور، ایجاد فضای رقابتی میان فعالان عرصه چاپ ـ از حوزه گرافیک گرفته تا بسته‌بندی و تأمین‌کنندگان مواد اولیه چاپ و جلب توجه فعالان عرصه چاپ به موضوع برندینگ، نخستین دوره جایزه ملی برندهای برتر صنعت چاپ ایران را برگزار خواهد کرد.
فراخوان نخستین جایزه ملی برندهای برتر صنعت چاپ ایران با افتتاح نمایشگاه چاپ و بسته بندی توسط انجمن علمی فناوری چاپ ایران آغاز شده است و چاپخانه داران, لیتوگراف ها, صحافان و تمامی افرادی که در حوزه بسته بندی,کاغذ و مقوا و… فعالیت دارند می توانند در این رقابت شرکت کنند.
در این رقابت تنها محصولات مورد بررسی قرار نمی گیرند و کل واحد صنعتی و برند به طور کامل مورد ارزیابی واقع می شود, از مدیریت کیفیت گرفته تا بازاریابی و فروش و همچنین رضایت مندی مشتریان و …
ثبت‌نام علاقه‌مندان برای شرکت در این جایزه از پنجم دی‌ماه همزمان با افتتاح بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته آغاز شده و تا 20 خرداد 1396 ادامه دارد.
گفتنی است بررسی ها در سه سطح متوسط, بزرگ و واحدهای مجتمع انجام می شود.
علاقه‌‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 9 – 33300308 تماس بگیرند و یا در آینده نزدیک از طریق سایت انجمن ثبت‌نام کنند.