عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در برنامه‌ریزی: گسترش برنامه‌های مذهبی و معنوی در مراکز بهداشتی و درمانی بوشهر

دکتر حسین دارابی ظهر چهارشنبه در کارگاه ارتقای ائمه جماعات و کارشناسان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: روند روبه رشد فعالیت‌های مذهبی و معنوی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر هیچ‌کس پوشیده نیست و امیدواریم با شتابی بیشتر این مسیر طی شود.
قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در برنامه‌ریزی اضافه کرد: آنالیز وضعیت موجود دانشگاه یکی از مسایل بسیار مهم و تاثیرگذار در برخورد با مسائل روز خواهد بود که باید همه همکاران به‌عنوان یک راهکار اصلی در برخورد با مسائل در خصوص آن اشراف داشته و مدنظر قرار دهند.
دکتر دارابی ادامه داد: آنالیز وضعیت موجود می‌تواند مسیر حرکت هر مدیری را مشخص کند و سیاست‌های آتی را نیز مشخص کند.
وی بیان کرد: ائمه جماعت مجموعه سفیران معنوی و مذهبی در شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی هستند که مورد وثوق‌ترین افراد نیز هستند که در آن مجموعه حضور دارند.
قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: ائمه جماعات باید اشراف به مسایل محیطی، مسایل علمی و روز مجموعه داشته باشند تا بتوانند در برابر مسایل و مشکلات تدابیر خاص و مورد لزوم آن مجموعه اندیشیده شود.
وی افزود: در یک مجموعه هر یک از افراد روحیات و خصوصیات خاصی دارند که باید در برخورد هرکدام از آن‌ها تدابیر خاصی موردنیاز است.
دکتر دارابی ادامه داد: هرچه قدر در مورد سیاست‌های اصلی در محیط‌هایی که مسئولیت آن بر عهده ما است درزمینه علم افزایی تلاش کنیم بازهم نیاز به کار و تلاش بیشتر است.
کارگاه ارتقای علمی ائمه جماعات در شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همت ستاد اقامه نماز و امور مساجد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/م.غ ۱۰۲۳