عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

هم‌اندیشی نماینده‌های پزشکان، دندان‌پزشکان و ماماها با مسئولین دانشگاه

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این نشست گفت: برنامه پزشک خانواده در روستاها از قدمت بالایی برخوردار است که در این مدت طولانی میزان رضایت از این برنامه رضایت‌بخش بوده است.
دکتر کشمیری ضمن تشکر از تلاش‌های پزشکان و دندان‌پزشکان و ماماها در برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی گفت: ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در روستاها برگرفته از همت و تلاش افرادی است که با ازخودگذشتگی در مقابل همه کمبودها و کاستی‌ها ایستاده‌اند.
این مقام مسئول اضافه کرد: بعد از اجرای این برنامه‌ها ما شاهد بهبود شاخص‌های بهداشتی در حوزه سلامت مادر و نوزاد بودیم که این حاصل تلاش‌ و برنامه‌ریزی‌ هدفمند بوده است.
دکتر کشمیری با اشاره به تعداد اندک دندان‌پزشکان شاغل در مراکز بهداشتی درمانی درگذشته گفت: در حال حاضر در اکثر شهرها و روستا‌های استان دندان‌پزشک حضور دارد.
دکتر عبدالمحمد خواجه‌ئیان، معاون بهداشتی دانشگاه نیز ضمن اشاره به نقش بسیار پررنگ پزشکان در برنامه گفت:‌ حفظ کرامت همکاران شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت از اولویت‌های معاونت بهداشتی است.
در این نشست علاوه بر مسئولان برنامه پزشک خانواده در معاونت بهداشتی، دکتر سعید کشمیری، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دکتر عبدالمحمد خواجه‌ئیان، معاون بهداشتی دانشگاه نیز حضور داشتند.
همچنین، در پایان این نشست نمایندگان استانی برنامه پزشک خانواده نیز انتخاب شد.

انتهای پیام/م.ب-۲۰۲۰