عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

کارگاه آموزشی اصول و آداب تشریفات در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

کارگاه آموزشی اصول و آداب تشریفات در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، به همت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه روز چهارشنبه بیست و سوم آبان ماه سالجاری کارگاه آموزشی اصول و آداب تشریفات با حضور معاونین و مدیران دانشگاه با تدرس رسولی مدرس دانشگاه در سالن امام جواد(ع) ستاد مرکزی برگزار شد.

زهرا مهدیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای افزایش اطلاعات و به کارگیری فنون پیشرفته، بیان کرد: امروزه آداب تشریفات اداری به عنوان یکی از مهم ترین وجوه شخصیتی سازمان­ ها یا شرکت ­ها به شمار می­ آید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه ادامه داد: آداب تشریفات در سازمان ­ها و شرکت­ ها تسهیل کننده­ای موثر در دیپلماسی در سطح کلان است و اهمیت و جایگاه تشریفات در هر سازمان ایجاب می­ نماید که نیروی انسانی در راستای توانمند سازی همواره از آموزش ­های نظری و عملی لازم برخوردار باشند.

زهرا مهدیان تصریح کرد: آداب رفتار و ارتباط در نهادهای رسمی و خصوصی داخل و خارج، آداب مکاتبات و تعامل در شبکه‌های اجتماعی، حریم‌های اجتماعی، آداب معرفی و معارفه در چارچوب تشریفات کاربردی بین‌المللی، مهارت نرم و اهمیت آن در ارتباطات میان فردی، آداب اسلامی– ایرانی و بین‌المللی میزبانی و نیز آداب مدیریت فردی از دیگر مباحث ارائه‌شده در این دوره آموزشی بود .

وی بیان کرد: همچنین وقت‌شناسی در عرصه بین‌المللی و تنظیم وقت شخصی از ساعت به دقیقه، تقویت هوش هیجانی و کنترل آن، دارا بودن حجاب فرهنگی، حقایق اینترنت و آداب مکالمات محرمانه، سفارش‌نامه‌های الکترونیکی، ارتباطات در عصر دیجیتال و آداب ارتباطات در عصر دیجیتال، مدل شایستگی و ... توسط مدرس مجرب این دوره آموزشی ارائه شد .