عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

گردهمایی ائمه جماعت و مبلغان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری

نخستین دوره آموزشی ائمه جماعات و مبلغین دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با موضوع شیوه های جذب مخاطب به همت نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان امروز در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این نشست گفت: هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه، حضور ائمه جماعات و مبلغان و مبلغین در دانشگاه های استان و شهرستان است که بتوانند با حضور مفید و موثر خود با دانشجویان ارتباط صمیمی برقرار کنند و به ارائه مشاوره و تبلیغ معارف قرآن و اهل بیت بپردازند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا قاسمی نژاد افزود: در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با شیوه های جذب مخاطب از جمله تبلیغ چهره به چهره و ارتباط نزدیک و صمیمی با دانشجو، نحوه گفتگو بر اساس روش های جذب، توجه به ویژگی های ظاهری در تبلیغ و ارائه مشاوره و آشنایی با سیره اهل بیت و معارف قرآن کریم در باب تبلیغ معارف دین و اهل بیت آشنا شدند.
وی اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی رئیس حوزه علمیه برادران شهرکرد و امام جمعه موقت شهرکرد مهمان ویژه این کارگاه آموزشی هم به بیان سخنانی در باب شیوه های جذب مخاطب پرداخت.
اضافه می شود: دکتر محمد قاسمی پیربلوطی عضو هیات علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد مدرس دوره آموزشی ائمه جماعات و مبلغین دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری با موضوع شیوه های جذب مخاطب بود.