عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید داروخانه‌ دانشکده دندانپزشکی

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندان پزشکی، مراسم تکریم دکتر ابطحیان، مدیر پیشین و معارفه دکتر دینیاریان به‌عنوان مدیر مرکز تهیه مواد و تجهیزات دندانپزشکی روز دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷ در سالن شورای دانشکده برگزار شد.
در این مراسم ابتدا دکتر رکن، رئیس دانشکده با اشاره به ویژگی‌های مثبت دکتر ابطحیان گفت: ما شاهد تلاش بی‌وقفه ایشان در این دانشکده به عنوان مدیری برنامه‌ریز، پیگیر، اشراف کامل به حیطه کاری، تجربه و انگیزه بالا در همه ابعاد و همکاری بسیار خوب ایشان بودیم و در طول مدت مسئولیت‌شان در مذاکره با شرکت های مختلف تجهیزات و مواد دندانی منفعت دانشکده را در نظر قرار می‌دادند و با حداقل منابع حداکثر تجهیزات را فراهم می‌کردند.
در ادامه دکتر منصوریان، معاون اداری و مالی دانشکده گفت: در ابتدا با مشکلات و چالش هایی در راه اندازی، مقاومت نیروی انسانی در قبول و پذیرش موضوع مواجه بودیم، اما درحال حاضر به عنوان یک الگوی موفق مورد استقبال سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور قرار گرفته که امیدوارم در دانشکده دندانپزشکی بتوانیم این مجموعه را گسترش دهیم و هم‌چنان به‌عنوان یک الگوی کشوری باقی بمانیم.
وی یکی از دلایل اصلی این استقبال را تکریم بیشتر مردم به جهت در دسترس بودن به موقع مواد و تجهیزات پزشکی در گروه های درمانی و ارائه خدمات تمام وقت داروخانه در همه روزهای کاری و در طول ساعات اداری دانست و افزود؛ زحمات و تلاش های شبانه روزی دکتر ابطحیان در مدت حضورشان در دانشکده قابل تقدیر است و هم‌چنان از تجربیات ایشان بهره‌مند خواهیم شد.
سپس مدیر سابق مرکز تهیه مواد و تجهیزات دندانپزشکی دانشکده، گزارشی از عملکرد داروخانه دانشکده ارائه و گفت:با توجه به تخصص کاریم در ابتدا بامواد دندانی و تجهیزات دندانپزشکی آشنایی کمی داشتم که این موضوع کمی ناراحتم می کرد ولی همکاری صمیمانه ریاست دانشکده و معاون اداری و مالی با تیم مدیریتی ایشان، انگیزه خدمت رسانی بیشتر رو در حداقل زمان برایم فراهم کرد بطوری که درحال حاضر با وجود بیش از ۲۰۰۰ اقلام تخصصی در این داروخانه پاسخگوی تمام وقت به مردم بودیم.
وی در ادامه با بیان این که دکتر دینیاریان از مدیران جوان و فعال دانشگاهی و به طور تمام وقت در خدمت دانشکده است برای او آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه دکتر دینیاریان، ضمن تشکر از زحمات مدیر سابق مرکز تهیه مواد و تجهیزات دندانپزشکی دانشکده با بیان این که خیلی خوشحالم که در این مجموعه فعال و پویا قرار گرفتم و امیدوارم با همراهی تیم مدیریت دانشکده و داروخانه بتوانم به نحو شایسته ای جهت بهبود و توسعه آن فعالیت کنم.
در پایان دکتر رکن، با تاکید بر این‌که جابجایی در مدیریت امری بدیهی است افزود: مجموعه داروخانه با نظارت مستقیم آقای دکتر منصوریان معاون اداری ومالی دانشکده فعالیت می کند، انتظار داریم شاهد توسعه و گسترش این مجموعه با مدیریت مناسب هزینه در شرایط فعلی باشیم.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی