عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

دکتر شیخ الاسلامی به عنوان سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه منصوب شد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با صدور حکمی دکتر علی شیخ الاسلامی را به عنوان سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تکریم دکتر اسماعیل گلی مدیر دانشجویی پیشین و معارفه دکتر علی شیخ الاسلامی سرپرست جدید مدیریت دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: همه ما باید در هر شرایطی منافع دانشگاه را در نظر بگیریم.
دکتر معرفت سیاه کوهیان اضافه کرد: رشد و تعالی دانشگاه برای ما هدف غایی است و باید برای ارتقای دانشگاه در ابعاد مختلف تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید در هر مسئولیتی که هستیم، با خلوص نیت کار کنیم، اضافه کرد: باید برای اهداف نظام و انقلاب اسلامی و دانشگاه تلاش کرده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: انتظارات دانشجویان در حوزه های مختلف بالاتر رفته است و باید برای پاسخ به این انتظارات بیش از پیش تلاش کنیم.
مهندس علیرضا دستور اظهار کرد: ما هم به قدر وسع خود در خدمت مدیریت دانشجویی هستیم تا چرخه های معاونت فرهنگی و دانشجویی بهتر بچرخد.
دکتر اسماعیل گلی مدیر دانشجویی پیشین دانشگاه محقق اردبیلی گفت: همه کارهایی که در مدت حضورم در این مسئولیت انجام شده است به کمک همکاران بوده است و وظیفه خود می دانم از زحمات همکاران حوزه تشکر کنم.
دکتر علی شیخ الاسلامی سرپرست جدید مدیریت دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: فعالیت در حوزه مدیریت دانشجویی نیازمند همت و تلاش مضاعف است که امیدوارم با مشارکت همکاران شرمنده اعتماد معاون و رئیس دانشگاه نشوم.