عمومی | دانشگاه شهرکرد

برگزاری نشست هم اندیشی اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد و مسئولان و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان چهارمحال و بختیاری


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، روز سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷ نشست هم اندیشی اعضای  هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی  دانشگاه شهرکرد و مسئولان و کارشناسانی از شرکت  ملی پخش فرآورده های نفتی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

در این نشست صمیمی مسئولان و اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی ضمن استقبال از همکاری صنعت و دانشگاه آمادگی خود را جهت رفع معضلات و مشکلات شرکتهای خصوصی و دولتی به خصوص شرکت پخش فراورده های نفتی استان اعلام نمودند.

بررسی مشکلات موجود در زمینه ذخیره سازی ، انتقال و توزیع فرآورده های نفتی و گازی، مشکلات موجود درزمینه تجهیزات جایگاههای پخش،  معضلات محیط زیستی، مشکلات امنیت اطلاعات، نحوه حمایت از پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پروژه های تحقیقاتی اعضای هیات علمی در راستای حل مشکلات ذکر شده  بخشی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است ، مقرر شد روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۱ کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان  در محل دفتر ارتباط با صنعت مستقر در طبقه همکف دانشکده فنی و مهندسی جهت  تبادل نظر و همفکری با اساتید و دانشجویان  این دانشکده حضور پیدا کنند.