عمومی | واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

شرایط دریافت وام شهریه وزارت علوم اعلام شد/ مهلت ثبت نام ۱۰ آذر

صندوق رفاه دانشجویی شرایط دریافت وام وزارت علوم را اعلام کرد. دانشجویان جهت دریافت این وام باید به سامانه صندوق رفاه و بخش تشکیل پرونده مراجعه نمایند و نیازی به مراجعه حضوری نیست. مبلغ این وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد به ازای هر ترم ۱۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال و برای دانشجویان مقطع کارشناسی به ازای هر ترم ۵.۰۰۰.۰۰۰ می باشد.  کارمزد این وام ۳ درصد می باشد. این وام به حساب شهریه دانشجو واریز می شود. مدت بازپرداخت این وام برای دانشجویان مقطع کارشناسی و ارشد، ۳۰ ماهه و پس از اتمام تحصیل می باشد.

شایان ذکر است پرداخت این وام به صورت محدود بوده و کلیه امور از طریق سایت صندوق رفاه وزارت علوم انجام می شود و هیچ نیازی به تماس یا مراجعه به واحد نمی باشد. همچنین جهت ثبتنام کد شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در نزدیکی محل سکونت خود را در سایت ثبت نمایید.

متن کامل اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:

اطلاعیه پرداخت وام وزارت علوم

دانشجویانی که درخواست دریافت وام وزارت علوم را دارند، تقاضای خود را تا تاریخ ۹۷/۰۹/۱۰ در سامانه فاز ۲ به آدرس ذیل ثبت نمایند. همچنین جهت دریافت وام، متقاضیان پس از ثبت اطلاعات در سامانه فوق الذکر وتایید صندوق رفاه به بانک طرف تعهد صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مراجعه می نمایند.

www.bp.swf.ir