عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

جلسه متخصصان مرکز آموزشی درمانی قائم(عج)

با حضور ریاست محترم دانشکده انجام شد؛

جلسه متخصصان مرکز آموزشی درمانی قائم(عج)

جلسه متخصصان مرکز آموزشی درمانی حضرت قائم(عج) در دفتر ریاست بیمارستان و با حضور دکتر یوسفی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد و دکتر شفیقیان معاون درمان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حضرت قائم(عج) در ابتدای جلسه دکتر شفیقیان ضمن خیر مقدم حضور پزشکان متخصص این مرکز، ابراز امیدواری نمود که در کنار یکدیگر بتوانند مشکلات و مصائب بیماران و سپس پزشکان و کارکنان را مرتفع نمایند.

معاون درمان دانشکده از حاضرین این جلسه درخواست نمودند که به بیان خواسته‌ها ونیازهای گروه خود پرداخته و اگر راه حلی برای آن دارند بیان نمایند.

در ادامه جلسه نیز دکتر شفیقیان با جمع بندی صحبت‌های مطرح شده حاضرین، از مدیران گروه‌های پزشکی درخواست نمود که این گونه دیدارها در فاصله زمانی کمتری صورت گیرد تا مباحث مورد نیاز با بحث و ارائه راهکارهای مناسب در اسرع وقت حل شود.

در ادامه جلسه دکتر یوسفی رئیس دانشکده ضمن تقدیر از زحمات بی وقفه متخصصان دانشکده به رفع مشکلات موجود و مطرح شده در این جلسه اشاره نمودند و تصریح کرد؛

مشکلات موجود مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و در اسرع وقت مرتفع خواهند شد.

رئیس محترم دانشکده در ادامه تاکید کرد؛

تمام تلاش خود را در جهت رفع این موانع و مشکلات مطروحه بکار خواهیم بست و خدمت رسانی به بیماران و مراجعین با تمام قوا ادامه خواهد داشت.