عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

بازدید دکتر ولدان از ایستگاه تحقیقات چالکی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان و شرکت های دانش بنیان حاضر در ایستگاه

دکتر مجید ولدان مدیرکل دفتر فناوری، تجاری‌سازی و انتقال یافته‌های تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جریان سفر خود به استان گلستان و افتتاح ساختمان جدید مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی استان، از ایستگاه تحقیقاتی چالکی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و شرکت های دانش بنیان حاضر در آن در تاریخ یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ بازدید به عمل آورد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این برنامه که در محل ایستگاه واقع در ۷ کیلومتری غرب گرگان انجام شد در معیت ایشان، دکتر علیپور معاون ایشان، دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، معاونان ایشان و روسا و اعضای هیات علمی بخش های تحقیقاتی، مهندس محسن باقری مدیر مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی استان، مدیران و کارکنان شرکت های دانش بنیان حاضر در ایستگاه و گروهی از پژوهشگران این مرکز حضور داشتند.
در جریان این بازدید دکتر ولدان از روند انجام طرح های توسعه ایستگاه و مکان های استقرار شرکت دانش بنیان و برنامه های توسعه ای آنان بازدید نمود.
در این بازدید شرکت های حاضر ضمن ارایه فناوری ها و دستاوردهای خود استقبال شایان توجهی از حضور ایشان در جمع اهالی این شرکت ها داشتند و ضمن معرفی و ارایه توانمندی های خود به گفتگوی دو سویه با مدیرکل دفتر فناوری، تجاری‌سازی و انتقال یافته‌های تحقیقاتی سازمان نشستند. و ایشان نیز ضمن تقدیر از برنامه های انجام شده از شرکت ها خواستند تا روند رو به جلو را همچنان به شایستگی طی نمایند.