عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

هاشمی در جمع اساتید بسیجی: اسناد توطئه‌های استکبار نشان می‌دهد رابطه با آمریکا مشکلات ما را حل نمی‌کند

هاشمی در جمع اساتید بسیجی : اسناد توطئه‌های استکبار نشان می‌دهد رابطه با آمریکا مشکلات ما را حل نمی‌کند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت : آنهایی که خیال می کنند رابطه، مذاکره و دوستی با امریکا، شّر آنها را از کشور ما دفع می‌کند و مشکل کشور را حل خواهد کرد به اسناد بجا مانده از توطئه‌های استکبار مراجعه کنند .

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جمع تعدادی از اساتید بسیجی ضمن تاکید به دولت مردان درباره فراموش نکردن توطئه‌های امریکا گفت: اولین حکومت و دولتی که از ابتدای انقلاب پنهان و آشکار شروع به مخالفت با انقلاب اسلامی کرد و در این چهل یا پنجاه سال گذشته از هیچ خیانت، توطئه و تهدیدی علیه ملت ایران دریغ نکرده، دولت آمریکا است .

هاشمی افزود : آنهایی که خیال می کنند رابطه با امریکا، مذاکره با امریکا، دوستی با امریکا، شّر امریکا را از این کشور دفع می‌کند و مشکل کشور را حل خواهد کرد به اسناد بجا مانده از توطئه‌های استکبار یا به آیه ۱۲۰ سوره بقره مراجعه کند .

وی تاکید کرد: خداوند متعال در آیه ۱۲۰ سوره بقره به پیامبر اسلام می فرماید: « وَلَنْ تَرْضَى عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ اِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ اَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ» ( هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنی، بگو: راهی که خدا بنماید به یقین راه حق تنها همان است؛ و البته اگر از میل و خواهش آنها پیروی کنی بعد از آنکه طریق حق را دریافتی، دیگر از سوی خدا یار و یاوری نخواهی داشت) .

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: سوال من این است مگر امریکایی‌ها بعد از انقلاب در این کشور سفارت نداشته‌اند؟ مامورین آنها در این مملکت زندگی نمی کردند؟ رفت و آمد نداشته اند؟ چه چیزی باعث شد که انقلاب دوم اتفاق افتاد،بیش از ۱۰۰ جلد کتاب از اسناد توطئه آمریکا علیه انقلاب منتشر شده است که می تواند تجربه تاریخی مناسبی برای دولت مردان مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا باشد .

هاشمی افزود : انقلاب اسلامی چون دارای ایده، اندیشه و ایدئولوژی بود ابر قدرت‌ها نمی توانستند چنین انقلابی را تحمل کنند لذا در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کردند و از آن زمان تاکنون صف آرایی آنها بیشتر ولی با بصیرت و مقاومت ملت شجاع ایران و امدادهای الهی این انقلاب نوپا به موثر ترین کشورهای منطقه تبدیل شده و انشاء الله شاهد افول و نابودی استکبار جهانی خواهیم بود .

انتهای پیام /