عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان: امدادرسانی ۱۰ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در پیاده‌روی بزرگ ولایت در دشتستان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، مهندس ماریا خویشدوست گفت: به مناسبت شهادت امام رضا (ع) پیاده‌روی بزرگ ولایت از محله والفجر تا امامزاده ابراهیم روستای ننیزک برگزارشده که شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، با استقرار سه ایستگاه، به زائرین در طول مسیر خدمات‌رسانی نمود.
وی تصریح کرد: مرکز اورژانس این شهرستان، ۱۰ آمبولانس با ۲۶ تکنسین فوریت های پزشکی به زایرین امدادرسانی کردند که ۷ آمبولانس ۱۱۵ در طول مسیر ۱۴ کیلومتری، (سه‌راهی بنداروز تا امامزاده ابراهیم) و ۳ آمبولانس نیز در ایستگاه سلامت روستای ننیزک مستقر بودند.
مهندس خویشدوست افزود: ۲ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از شهرستان بوشهر و تنگستان به این مراسم اعزام و یک اتوبوس آمبولانس سازمان انتقال خون نیز برای بستری سرپایی بیماران در ایستگاه سلامت اورژانس ۱۱۵ مستقرشده بود.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ نفر توسط پزشک و تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ از خدمات درمانی بهره‌مند شدند که از این تعداد،۸ مورد توسط آمبولانس به بیمارستان شهید گنجی اعزام شدند.
مهندس ماریا خویشدوست گفت: واحد فراهم آوری اهدای عضو استان بوشهر در پایگاه سلامت اورژانس ۱۱۵ به ثبت‌نام داوطلبین توسط سامانه اهدای عضو ایرانیان پرداخت.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، از تمامی نیروهایی که خالصانه برای خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به زائرین پیاده‌روی بزرگ ولایت همکاری نمودند، تشکر و قدردانی نمود.
گفتنی است، بازرسین بهداشت محیط برای تامین سلامت زائرین، از شب قبل از برگزاری پیاده‌روی بزرگ ولایت، به آموزش موکب داران، توزیع تراکت و همچنین نمونه‌گیری آب ایستگاه‌های توزیع آب و مواد غذایی پرداختند.

انتهای پیام/ س.غ ۳۰۳۰